Middag och öl på stan

Ikväll är första lugna kvällen den här veckan. I måndags promenerade jag med Lotta och Regina direkt efter jobbet och lagade sedan mat hemma hos Lotta tillsammans med Mimi. Igår gick jag och Anna och åt middag på stan och fick sedan sällskap av några till från hennes "gamla" klass. Vi drack några öl och pratade och hade det väldigt trevligt. Det var nog tur att de inte hade öppet längre för annars hade det nog varit lite tuffare än vanligt att ta sig till jobbet. Nu var jag nog hemma strax efter tolv.
Tanken var att jag skulle träna ikväll men nu verkar det som att jag ska hänga med och testa kickboxning i morgon så då hoppar jag träningen ikväll. Dock glömde jag bort att avboka passet vilket var väldigt dumt gjort. Tar mig en promenad istället och ger mig lite tid till att tänka och fundera lite. Det behövs just nu.
Livet är bra just nu, riktigt bra. Jag skrattar varje dag jag är på jobbet och dagarna rusar förbi, vilket både känns positivt och läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0