Tisdag

Jag vet inte om det är någon sorts vintertrötthet som har slagit till, men trött är jag i alla fall och har varit det ett tag. Igår kände jag mig riktigt pigg under förmiddagen men lagom till eftermiddagen var tröttheten där igen. Fast trots att jag kände mig så trött kunde jag inte somna vid tio när jag gick och la mig.

Nu gäller det att rycka upp sig och strunta i tröttheten. Jag lyckades ju med att laga mat och det som behöver göras nu är att ta cykeln till affären och handla de saker som jag inte fick tag på i söndags. Sist jag handlade glömde jag handlingslistan hemma men lyckades komma ihåg alla de saker som jag behövde för att kunna laga mat i veckan, sen var det några saker som de inte hade, som kattmat, som jag nu borde få köpta.

Trots tröttheten har det varit skönt att komma tillbaka till vardagen och jobbet igen. De sista dagarna jag var ledig vid trettondagshelgen fick jag chansen att ta det riktigt lugnt och det gjorde att det var skönt att få komma tillbaka till lite vanliga rutiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0