Livet

Det är inte lätt att kliva upp på morgonen. Kvart över sex ringer klockan, jag är trött och det är alldeles mörkt i rummet, det är inte roligt. Men helt ärligt, varför hindras av lite mörker och trötthet. Det finns så mycket som är bra i mitt liv just nu och att bara ta och tänka på det när jag måste gå upp gör det hela så mycket lättare, så varför inte göra det varje morgon?

För det första är jag kär, inte finns det en härligare känsla än det! Det är inte bara det att jag är kär, jag känner mig älskad också.

Senast den 20 december får jag flytta in i min nya lägenhet. Lägenheten som är helt rätt för mig, verkligen superfin.

Jag har ett jobb och får lön. Det är inte heller vilket jobb som helst utan ett riktigt, riktigt bra jobb. Jag har härliga arbetskamrater och roliga (och utmanande) arbetsuppgifter.

Sen har jag ju också några fina vänner runt omkring mig och det betyder mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0