Mardröm

Det var länge sedan jag hade en riktig mardröm men inatt så hade jag en riktigt otäck en. Jag kommer inte ihåg så mycket eftersom jag inte var särskilt sugen på att tänka igenom drömmen efter att jag vaknat men den handlade om att jag var jättesjuk och inte hade haft vett att be om hjälp i tid. Jag ville inte störa någon och när jag inser att jag behöver hjälp då är det för sent för jag ser knappt något och kan inte röra mig. Jag har bilder av blod och äckel som säkert kom ifrån mig själv. När jag vaknade var jag tvungen att titta mig runt i rummet, som för att övertyga mig om att inget otäckt var där och sedan drog jag täcket högt upp över öronen och somnade om.

Jag har drömt väldigt mycket den senaste tiden men det är mest konstiga drömmar. Som en dröm jag hade för några dagar sedan där jag hade varit på Coop Forum hemhemma tillsammans med två Linköpingskompisar och på parkeringen träffar jag en annan Linköpingskompis som ska hjälpa sin pappa att städa och vill att jag ska följa med och se till så att han stödjer rätt på foten, fast när han säger detta så missförstår jag honom. Kan inte komma ihåg att jag har missförstått någon förut i en dröm, lite spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0