Jobbtankar

Jag måste säga att jobbet har fått det att snurra runt en hel del i huvudet på mig. Jag har nu fått hem det påskrivna kontraktet och kan hålla det i handen, läsa igenom det igen och glädjas. Jag har ett jobb, med en schysst lön, som blir ännu schysstare när provanställningen är över. Mitt första jobb efter utbildningen är precis det jobb som jag vill ha. Anställd som interaktionsdesigner, inget skitjobb. Jag har flyt!

Det ska bli så roligt att få börja jobba. Jag undrar över vad jag kommer att få göra, hur min första arbetsdag kommer att se ut. Jag har den stora turen att få följa med på en resa med företaget bara en vecka efter att jag börjat där. Världens chans att lära känna arbetskamraterna mer. Det enda som är synd är att det innebär att jag kommer att missa svartan. Även om jag längtat efter svartan är det ett lätt val.  



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättekul att du fått jobb! Och roligt att du blir kvar i Linköping. Då försvinner du inte helt i alla fall :)

2010-07-14 @ 09:42:45
URL: http://wordsofmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0